Veel gestelde vragen

moeten we een afspraak maken?

Bij ons is iedereen welkom! Je komt langs wanneer het jullie past zonder een afspraak te maken. Wij zijn 6 dagen op 7 open. Enkel op zon- en feestdagen zijn we gesloten.
 

Geboorte

kunnen we alles zelf vullen?

Wij verzorgen graag de volledige presentatie, maar je kan ook alles afzonderlijk kopen en je eigen creativiteit de vrije loop laten.
We helpen je graag met tips en advies bij het samenstellen en personaliseren van je doopsuiker en/of geboortekaartjes.

Je moet bij ons uw suikerbonen niet per kilo aankopen. Wij wegen de gepaste hoeveelheid voor je af.
Ook voor de afwerking hebben we een uitgebreid gamma lintjes, touwtjes ...
De juiste hoeveelheid wordt voor jou afgemeten.

Wanneer plaats ik best mijn bestelling?

Wij raden aan om uw bestelling drie maanden op voorhand te plaatsen, zodat wij alles tijdig kunnen plannen en uw bestelling tot in de puntjes kunnen voorbereiden. Komt de uitgerekende datum dichterbij en moet je je bestelling nog plaatsen, dan doen we ons uiterste best om alles nog tijdig klaar te krijgen. Samen kijken we dan wat er nog mogelijk is.

moeten we een presentatie aankopen?

Naast ons aanbod van presentaties die je kunt aankopen, kunnen jullie er ook voor kiezen om er één te gebruiken.
Laat je alles door ons afwerken, dan kan je deze een maand gratis gebruiken.
Werk je alles zelf af, maar heb je alles bij ons aangekocht, dan kan je deze per week huren.
Bij het plaatsen van je bestelling in de winkel, overlopen we alle mogelijkheden samen met jullie.

Ik heb een kaartje gezien op internet. Kan je dit namaken?

Zomaar iets namaken doen we niet. We kunnen in dezelfde stijl iets uitwerken. Je moet altijd opletten dat er geen licenties of copywrite op een kaartje of een ontwerp zit. Het internet is leuk om een idee te krijgen van wat je graag ziet, maar een persoonlijke toets geeft altijd iets extra aan je kaartje.